Follow

Pelastussuunnitelman ylläpito

Pelsu Pelastussuunnitelman ylläpitokausi on 12kk. Ensimmäisen vuoden ylläpito sisältyy laadintahintaan ja seuraavilta vuosilta ylläpito laskutetaan pääsääntöisesti kuukautta ennen uuden ylläpitokauden alkua. 

Pelsun ylläpito sisältää seuraavat palvelut ja ominaisuudet: 

  1. Laki-, asetus- ja käytäntömuutoksista johtuvat muutokset Pelsun sisältöön Plan Brothersin toimesta.
  2. Työkalut Pelsun päivittämiseen, personointiin ja jakamiseen yksittäin ja massana.
  3. Työkalut turvallisuushuomioiden käsittelyyn ja lukukuittauksien vastaanottamiseen.
  4. Täyden asiakastuen kaikissa kanavissa ja apua viranomaisten kanssa toimimiseen.
  5. Tulostettavat ja tallennettavat dokumentit (pelastussuunnitelma, toimintaohjeet, yleinen- ja asukkaan turvallisuusohje).
Pelastussuunnitelman omistajat ja muokkaajat pääsevät ylläpitämään, eli muokkaamaan ja jakamaan pelastussuunnitelmaa. Omistaja voi olla esimerkiksi isännöitsijätoimisto yhteisellä sähköpostiosoitteella tai yksittäinen isännöitsijä omalla sähköpostiosoitteellaan. Tämän lisäksi pelastussuunnitelman muokkausoikeudellisiksi käyttäjiksi voidaan lisätä esimerkiksi hallituksen jäseniä.

Pelsun omistajan (esim. isännöitsijän) vaihtuessa tulee uudet tiedot ilmoittaa osoitteeseen palaute@planbrothers.fi. Isännöitsijän ja hallituksen vaihtumisen yhteydessä on hyvä tarkistaa keille kaikille Pelsu on jaettu valitsemalla Pelsun oikeasta yläkulmasta "Jaa". 

Lue lisää pelastussuunnitelman jakamisesta käyttäjätunnukselle.

Was this article helpful?
1 out of 1 found this helpful
Have more questions? Submit a request

0 Comments

Please sign in to leave a comment.